INOSTRANO OSIGURANjE
STOP ZA NEODGOVORNOST UGOSTITELJA
Sažetak
Bezbednost hrane koja ima pozitivan procentualni skor od samo 63
odsto i njen kvalitet od samo 54 procenta odneli su prevagu na listi prioriteta
menadžmenta koji brine o snabdevanju restorana, pokazalo je istraživanje za
2013. godinu časopisa Poslovno osiguranje i globalni rizici. Analiza je utvrdila da
su franšizirani restorani napravili listu rizika u svom poslovanju radi podizanja
značaja brenda i takmičarskih prednosti. Uprkos današnjem profesionalnijem
pristupu svim karikama u snabdevanju restorana namirnicama, sporadični
slučajevi trovanja tom hranom gotovo su svakodnevica na svetskom
„ugostiteljskom meniju“.
![](https://tokoviosiguranja.edu.rs/wp-content/themes/dunav_osiguranje/static//wp-content/themes/dunav_osiguranje/static/images/portfolio.jpg)
UDK:368:656.845.4:648.4(73)(410)
Vodinelić, MA Ana
STOP ZA NEODGOVORNOST UGOSTITELJA
Strana: 128-129