Smiljković Stojanović, Jugoslava
M. A, specijalista za eksterne odnose s javnošću u „Dunav osiguranju“
ULOGA INTERNE KOMUNIKACIJE U KOMPANIJI
Dobra interna komunikacija temelj je uspešne eksterne komunikacije s obzirom na to da direktno utiče na efi kasnost, zadovoljstvo i motivaciju zaposlenih, te na vrednost kompanije, njenih usluga ili proizvoda, kao i robne marke. Zbog direktne veze s ciljevima kompanije i njenim razvojem, ulaganje u ljudske resurse i internu komunikaciju predstavlja osnovu svakog dobrog strateškog razmišljanja. Interna komunikacija je, zapravo, i priča o liderstvu. Razumevanje interne komunikacije nekog preduzeća zahteva da se razmotri njegova organizaciona kultura. Neki teoretičari defi nišu organizacionu kulturu kao skup zajedničkih mišljenja i pretpostavki članova različitih grupa. Drugi se usredsređuju na kulturu kao na zajednički vrednosni sistem ili norme ponašanja u preduzeću. Organizaciona kultura važna je za razmatranje pošto ima znatan uticaj na model odnosa s javnošću koji koristi preduzeće, kao i na interne komunikacije koje ga slede.